Այս էջում ներկայացված են ապահովագրական ծառայությունների վերաբերյալ Հաշտարարին ներկայացվող պահանջների հիմնական տեսակները և Հաշտարարին դիմելու համար անհրաժեշտ քայլերը։
Ստորև կարող եք ծանոթանալ ապահովագրական ընկերությունների ծառայությունների վերաբերյալ Հաշտարարի կողմից քննված վեճերի հիմնական տեսակներին։ Օրինակ, երբ ապահովագրական ընկերությունը
Այս ցանկը սպառիչ չէ և Դուք կարող եք դիմել Հաշտարարին ապահովագրական ընկերությունների դեմ նրանց կողմից մատուցած ծառայությունների հետ կապված այլ խնդիրներով ևս։
Ի՞նչ անել, եթե ունեք բողոք ապահովագրական ընկերության դեմ
Մինչև պահանջը Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին ներկայացնելը Դուք պետք է կազմակերպությանը ներակայացնեք բողոք-պահանջ։
Առավելագույնը 10 աշխատանքային օր, իսկ վարկային բյուրոյի դեմ ուղղված պահանջների դեպքում՝ 15 աշխատանքային օր։
Եթե կազմակերպության պատասխանը Ձեզ չի գոհացնում կամ դուք պատասխան չեք ստացել սահմանված ժամկետում, ապա կարող եք Ձեր պահանջը ներկայացնել Հաշտարարին։