Հաշտարարն անկախ է պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմիններից, պաշտոնատար, ինչպես նաև ֆիզիկական և իրավաբանական անձանցից։ Անկախությունն ապահովվում է թե՛ գործառութային և թե՛ կազմակերպաիրավական երաշխիքներով։ Հաշտարարը պահանջները քննում և լուծում է՝ ղեկավարվելով կիրառելի իրավական ակտերով, գործի հանգամանքները գնահատում է բացառապես իր ներքին համոզմամբ։ Իր գործունեության ընթացքում զերծ է մնում ցանկացած ազդեցությունից։
Հաշտարարը ֆինանսական կազմակերպությունների հետ առաջացած վեճերը լուծում է ԱՆՎՃԱՐ, այսինքն՝ Հաշտարարի կողմից պահանջն ընդունելու, քննելու և որոշում կայացնելու համար հաճախորդից որևէ վճար չի գանձվում։
Հաշտարարն իրականացնում է պահանջի արդարացի և անաչառ քննություն՝ ղեկավարվելով ՀՀ օրենսդրությամբ, գործարար վարքագծի և էթիկայի կանոններով, գործարար շրջանառության սովորույթներով, հաշվի առնելով դատական պրակտիկան և նախադեպային որոշումները։ Պահանջների քննությունն իրականացվում է գործին մասնակցող անձանց իրավահավասարության սկզբունքի հիման վրա:
Հաշտարարի որոշումներին (նախադեպերին) կարող եք ծանոթանալ այստեղ։
Հաշտարարի գրասենյակում պահանջի քննության գործընթացը պարզ է և արագ: Պահանջի քննությունը տևում է 24 աշխատանքային օր (առանձնապես բարդ գործերի դեպքում ժամկետը կարող է երկարաձգվել 14 աշխատանքային օրով)։ Եթե կողմերը նախընտրում են վեճը հաշտեցման միջոցով լուծելու տարբերակը, ապա պահանջի քննությունն ավարտվում է առավել սեղմ ժամկետում։
Պահանջների քննության ընթացակարգին մանրամասն կարող եք ծանոթանալ այստեղ։
Հաշտարարի գրասենյակի գործունեության արդյունավետությունը ապահովվում է գործի քննության արագ և պարզեցված ընթացակարգի շնորհիվ: Պահանջների քննության և լուծման գործընթացում չափազանց ֆորմալ ընթացակարգերի բացակայությունը հնարավորություն է ընձեռում Հաշտարարին ավելի ճկուն գործիքակազմի կիրառմամբ լուծել հաճախորդների կողմից ֆինանսական կազմակերպությունների դեմ ներկայացված վեճերը: Հաշտարարին դիմելիս իրավապաշտպանի անհրաժեշտություն չկա։
Արդյո՞ք Ձեր պահանջն ուղղված է ֆինանսական կազմակերպության դեմ (բանկ, վարկային կազմակերպություն, ապահովագրական ընկերություն, գրավատուն և այլն):
1 / 4